generacja klucza openssh

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 29 Maj 2001, 15:29:26 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Poprostu zdziwiłem się że rpm -Fv openss* wygenerowało mi nowe klucze...

Dobrym rozwiązaniem byłoby żeby klucze robiły się nie w %post
ale przy uruchmieniu demona (oczywiście tylko jeśli ich nie ma)
Na potrzeby instalatora jest to bardzo w skazane więc
prawdopodobnie tak przerobię.

Jeśli chcesz to zrobić wcześniej, byłoby miło.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)