kernel: po co serial-5.05.tar.gz?

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 30 Maj 2001, 13:27:59 CEST

On Mon, 28 May 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Łel .. tylko takie rzeczy to można było mieć i wcześniej. Po to jest
> zresztą plik /etc/rc.d/rc.serial żeby można było takie rzeczy inicjować
> (za pomocą setseriala).

I co z tego ze moge sobie recznie ustawic jak stary serial.o
nie obsluguje mi nowych PCI-owych UART'ow? Sprobuj sobie na
2.2.19 (bez patcha) ustawic jako typ UART'u 16950/54 to zobaczysz...

Tomek, ja nie teoretyzuje, tylko POSTAWILEM serwer z taka karta
do modemu Alfa-1 Goramo (na 921kbps async) i jak mialem serial
w wersji 4.x to NIE CHODZILO (statserial pokazywal ze dtr'y cts'y
itp. widzi, ale transmisji NIE BYLO). Na 5.50 poszlo od reki.
A setserial byl i tak potrzebny do ustawienia parametrow,
swoja droga w skrypcie rc.serial wyszedl blad bo w nazwie tych
uart'ow jest "/" a on to za katalog bral....

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-