postgresql

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 1 Lis 2001, 22:59:04 CET

On Mon, Oct 29, 2001 at 10:34:19PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> U mnie budowanie pakietów z tego co jest w repo skończyło się:
>
> =======================
> 1 of 76 tests failed.
> =======================
>
> The differences that caused some tests to fail can be viewed in the
> file `./regression.diffs'.  A copy of the test summary that you see
> above is saved in the file `./regression.out'.

Dzisiaj spróbowałem drugi raz i poszło.
Nie podoba mi się tez niedeterminizm :/

> Tylko u mnie tak jest?
> Architektura i686.

Już zdążyłem zauważyć, że na builderach podobnie - na x86 padło, na
alfie (czy sparcu? nie pamiętam) przeszło.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/