chkpassword, tin

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 2 Lis 2001, 13:39:23 CET

On Fri, Nov 02, 2001 at 10:56:40AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> On Wed, 31 Oct 2001, Michal Moskal wrote:
>
> [..]

> A nie mozesz poprostu zrobic automata co by te nazwy wyluskiwal np
> z /proc tak by zawsze pokazywaly sie dotsepne w danej chwili?
>
> Tak o ile pamietam bylo kiedys w instalatorze z RH.
>
> S pozdravem!

Nie mogę, bo w tym momencie jeszcze nie ma załadowanych modułów
do tego. (znaczy ide-mod, scsi-*, cpqarray etc), dopiero na podst.
tego co się wybierze są ładowane :<

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-