Programy w javie: kompilować czy brać binarne?

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 2 Lis 2001, 14:48:46 CET

> Walczę właśnie z kompilacją Tomcata i bardzo opornie mi to idzie. I
> zaczynam się zastanawiać jaki jest sens kompilowania programów w Javie?
> Czy nie lepiej, prościej i wygodniej będzie budować pakiety z gotowych
> binariów? Co o tym sądzicie?
sam sie nad tym zastanawialem przygotowujac tomcata...
i jedynym plusem za budowaniem ze zrodel przemawial do mnie
fakt, ze w razie czego zrodla beda trzymane w cvs-ie i wszelkie
wykryte bledy bedzie mozna stosunkowo latwo poprawic...

Jezeli by sie tak stalo, ze zdecydujesz sie na binarke,
to przydaloby sie usunac wszystkie spece do pakietow,
od ktorych zalezy jakarta-tomcat - to dlatego, ze binarka
dostarcza je wszystkie ze soba i mozna by tworzyc te pakiety
wlasnie z tej jednej binarki.

No i jeszcze jeden drobiazg. Jakarta w tej postaci jaka jest
nie dziala jak nalezy. Ma problemy z symlinkami, ktore stworzylem...
Niestety nie mialem czasu, zeby to poprawic...

Pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
      mailto: rafi w pers.pl        | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'