evolution 0.15

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Pią, 2 Lis 2001, 17:24:11 CET

On Thu, Nov 01, 2001 at 10:10:39PM +0100, Andrzej Dereszowski wrote:

> To nic nie daje, bo ten gnome-config w wierszu powyżej i tak nie jest
> wywoływany z --libs bonobox (co widać).
> Chyba że zmienić configure.in z evolution.
Jeszcze jedno - znowu brakowało czegoś, tym razem -lbonobo w

BONOBO_VFS_GNOME_LIBS="`gnome-config --libs bonobox libglade gdk_pixbuf gnomecanvaspixbuf vfs gnomeui `"

Dodałem sobie to do /usr/X11R6/lib/bonboxConf.sh.

Czy to ja mam jakieś wybrakowane te gnome-config, czy cu ?
Zbudował się w ogóle komuś ten evolution z CVS bez tych zmian ?

Uuuch, wreszcie przeszło.
No i pierwszy raz mam zaszczyt obejrzeć se to cudo.

deresz