kilka pytan

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 3 Lis 2001, 19:50:29 CET

[sobota, 03 listopad 2001], Rober Kurtys napisał(a):

> jakie prawa powinny miec plik:
> bo zaczalem przegladac gierki z PLD i:
>
> /var/lib/games/xjevel.scores - pakiet xjewel obecnie root.root 644  ?? tylko dla roota?
> --------
> /var/games/gno3dtet.hof - pakiet gno3dtet    obecnie root.games 664 ? user moze uruchomic ,ale musi byc w grupie games zeby zapisac score ?? - czy tak ma byc?

Tak calkowicie IMO - to wszelkie gierki powinny byc np 750 root.games i tak
samo z wynikami. W koncu grupa games jest po to zeby mogli tylko z tej grupy
grac ;]

> -------
> /usr/X11R6/share/freelords/genmap.py - root.root 644
> a przy probie uruchomienia freelords na losowej mapie:
> sh: /usr/X11R6/share/freelords/genmap.py: cannot execute - Permission denied
> Naruszenie ochrony pamięci
>
> wiec sie po prostu pytam jak to powinno byc ustawione
> grupa games czy users? no i raczej 660 , a w ostatnim 640, czy 710?

Poruszalem sprawe. Wszystkie *.py w freelordsach musza miec 755 lub 750
(jesli uzyjemy root.games)

> ---------
> nastepna rzecz prosze o wycofanie z HEAD siag_office (no chyba ze komus sie uda cokolwiek napisac w pw ;) )
> - obecnie jest juz swierzsza wersja - 3.4.10 - troche potestuje i wrzuce speca do cvs'u (ale na razie jest dobrze , a napewno lepiej niz do tej pory:) )

Ja sam kiedys entuzjastycznie podchodzilem do siaga i staralem sie
goaktualizowac, ale w penym momencie dalem spokoj. Jest to tak zabalaganione
oprogramowanie i tak niemodyfikowalne ze szkoda gadac :-)

Z ciekawosci zapytam - co u nas z open office ewentualnie star office?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter