kilka pytan

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 3 Lis 2001, 21:11:05 CET

On Sat, Nov 03, 2001 at 07:50:29PM +0100, Michal Margula wrote:
> [...]

To akurat poprawiłem wczoraj czy przedwczoraj, przy okazji zmiany
/var/lib/games na /var/games (żeby być w zgodzie z FHS).

> Tak calkowicie IMO - to wszelkie gierki powinny byc np 750 root.games i tak
> samo z wynikami. W koncu grupa games jest po to zeby mogli tylko z tej grupy
> grac ;]

Ale grupa games jest używana do zapisywania plików z wynikami :)
Żeby (l)user nie mógł wyników globalnie dla hosta pozmieniać.
(dopóki nie skompromituje jednej gierki ;))

Co do gier mam inne wątpliwości - /usr/bin (/usr/X11R6/bin) czy
/usr/games? Część pakietów ma tu, część tu...

A gdzie dane? W przypadku prefix=/usr są w pakiecie FHS katalogi
/usr/lib/games i /usr/share/games; W przypadku prefix=/usr/X11R6 takich
katalogów nie ma... Pchać dane bezpośrednio do
/usr/X11R6/{lib,share}/%{name}, czy dodać to games/?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/