grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 3 Lis 2001, 23:28:23 CET

On Sat, 3 Nov 2001 22:59:19 +0100, you wrote:
>A co to szkodzi?
>Była już kiedyś o tym rozmowa.
>Chociażby po to, żeby można było zrobić rpm -V bez konieczności su.

Hmm rpm -V nie z root'a? A po co i tak wszystkich pakietów tak nie
sprawdzisz, u mnie nawet rpm ma root.rpm 750 i /var/lib/rpm także :).

>Jest sens zabierać r temu, czego rzeczywiście luser nie powinien
>widzieć - a nie wszystkiemu, czego nie musi widzieć ;)
>Nie popadajmy w paranoję :)

Ja tam jestem paranoikiem w takich sprawach a już tym bardziej s[ug]id
root binarkach.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć