grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 3 Lis 2001, 23:58:50 CET

On Sat, 3 Nov 2001 23:54:31 +0100 (CET), you wrote:

>No to jest już paranoja...

thx :)

>Przykład?
>Chcę sprawdzić czy w danym systemie jest poprawnie zainstalowany... pine.
>Musze su zrobić?

Okej dobry przykład ale po co luser ma robić rpm -V squid czy iputils i to
na s[ug]id binarkach?

>Ale co ci +r szkodzi?

Bo mam paranoje :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć