grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Nie, 4 Lis 2001, 10:05:16 CET

On Sun, 04 Nov 2001 09:46:46 +0100
"Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk" <grzegorz w webmedia.pl> wrote:

> Tak, tylko kilku z nich, a także kilku osobom z zewnątrz :)

> A można nienormalnie?

mozna nienormalnie - np po to zeby wykonac rpm -V squid w celu zrobienia wlamu ;))
a tak bardziej serio to oznacza ze dales takie uslugi ludzim ktorym kompletnie nie ufasz:(

> Po to żeby używać np. pine i móc czytać swoją pocztę z każdego miejsca, po
> to by powrócić do swojej sesji irc'a skąd tylko chcą i wiele innych.

no to dla tych celow osobne 486 na pewno wystarczy
z poczta mozna walczyc zeby te funkcjonalnosc dostac w inny sposob, ale irca nie widze

> Tak się składa że to akurat jest P2 300, zamierzasz na 486 squid'a
> stawiać?

na p133 sobie chodzi i nie widzialem zeby iddle spadlo ponizej 60%

> Niewiele ale zawsze, i jeszcze na ile i w czym to przeszkadza jeżeli już
> jest?
w podobnym stopniu przeszkadza co poprawia bezpieczenstwo
1: zeby to mialo sens trza dokumentacje skasowac (na co sie zgodzilismy ponizej/powyzej) - ja akurat chce miec dokumentacje na danej maszynie, wiec dla mnie ta zmiana w ogole nic nie poprawi
2: chcialbym nie logujac sie na roota zrobic porownanie bazy rpm , zeby wiedziec co jest do aktualizacji