Kernel 2.2.19-26 i problemy ......

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 5 Lis 2001, 09:31:43 CET

No cóż, jest sobie serwer na którym go upgradnąłem - i co się okazało ? Po
załadowaniu modułów dla dwóch kart sieciowych (obie to ne2k-pci na 8390)
podniesienie sieci powoduje Ooooops kernela i system wisi na sztywno. Jest
jeszcze komunikat (dokładnie nie pamiętam - musiałem to szybko naprawić -
serwer produkcyjny):
null interrupt queue
i jeszcze coś takiego:
attempt to kill idle task
Czy ktoś ma podobne objawy ?????
W tej chwili cofnąłem kernel do 2.2.19-20 (bo taki szczęśliwie miałem pod
ręką na dysku plus prowizorka na dyskietce :-). Komp to Pentium 166MMX na
płycie Asusa + dwie karty sieciowe na kościach Winbonda (NE2000
compatible) na PCI.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl