xscreesaver

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Pon, 5 Lis 2001, 13:50:16 CET

Dostaję na konsoli, z której uruchomiłem X Window następujące
komunikaty w bardzo dużej ilości:

xscreensaver: unrecognised ClientMessage type _WIN_STATE received
xscreensaver: unrecognised ClientMessage type _WIN_HINTS received
xscreensaver: unrecognised ClientMessage type _WIN_LAYER received

Screensaver nie działa dopóki nie uruchomię programu do ustawiania
jego parametrów. Wtedy przykładowo uruchomiam jakieś demo lub
restartuję demona i saver zaczyna działać (tj. włącza się po
ustawionym czasie), ale sieje dalej komunikatami.

Co z tym zrobić?

Jak to wygląda u innych (mam w zasadzie tylko pakiety z serwera PLD)?

Pozdrowienia
Jacek

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!