Description

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Śro, 7 Lis 2001, 18:17:55 CET

On Wed, Nov 07, 2001 at 11:59:39AM +0100, Michal Margula wrote:
> * jezeli ktos sie slabo czuje z polskim lub angielskim (bledow angielskich
> tez jest mase), to niech przekaze to innej osobie
Czyli komu? Podejmiesz sie wstawiania polskich opisow do wszystkich
pakietów w CVS-ie?
Może ja jestem dziwny, ale imho lepiej jest gdy pakiet ma bylejaki
polski opis z kilkoma błedami ort, niż żeby nie miał tego opisu wogóle.
Jeżeli Cię to razi to chyba nie ma problemu żebyś popoprawiał w CVS-ie?
Podobnie zresztą jest w dużej części manuali - masz więc przed sobą dużo
do zrobienia :)