grzegorz: iputils.spec, squid.spec

Wto, 6 Lis 2001, 13:57:14 CET

On Sun, 4 Nov 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Trzeba było tak od razu? Jest to gdzieś spisane jako jakieś ramy, których
> się trzeba trzymać a nie w archwium gdzie nie zamierzam grzebać za każdym
> razem gdy będę wprowadzać jakąś zmianę?

Czytaj uważnie. Sprawa był dyskutowana na lisci .. ergo: mozesz sobie
pocztać archiwum. Druga sprawa: zakąłdaj, że to co jest w specach jest
poprawne. W razie jakby Ci sie wydawało że tak nie jest to sie pytaj
dlaczego tak a nie inczej jest to zrobione. Czyli mówiąc inaczje te regóły
są wdrożone w samych pakietach i są dostępne "by example" w specach.

> URL?

Poczytaj sobie coś wiecej o SbO. Materiały na ten temat są porzrzucane po
różnych miejscach. Jak troche się doedukujesz w tej materii to nie beziesz
miał ciągot zmieniania czegoś w kierunku którego sam nie potrafisz
podeprzeć poprawną/spojną argumentacją.

> Och mój jest całkiem "udziwniony" jak to ktoś nazwał, u mnie jakikolwiek
> dostęp do suidowanych na root binarek (poza passwd) jest utrudniony (nawet
> crontab pomimo istnienia cron.allow).

I jeszcze raz .. co to zmienia ? :>

> Poza tym od tego mamy cvs, przecierz te pakiet nie poszły jeszcze na
> ftp i te zmiany bardzo łatwo wycofać, mamy także pld-devel aby takie
> rzeczy przedyskutować, nikomu niczego nie wciskam!

Mamy też taki niepisany zwyczaj, że żeli chce się zrobić pewną zmiane
którą podejrzewa się że może byc kontrowersyjna to konsultuje sie ją z
kimmkolwiek kogo da się spytać (czy to na ircu czy na liście). Wszystko to
po to żeby nie generować zbędnego ruchu na wprowadzanie i wycofywanei
zmian.