/usr/share/vim/vim60

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Wto, 6 Lis 2001, 15:26:41 CET

poniedzia?ek,  5. listopad. Bartosz Jakubski pisze:

> To jest plugin, najlepiej przegrać go do katalogu ~/.vim/plugin
i po kazdej zmianie wersji mam sprawdzac, czy jes all right?
to nie jest metoda.

> Nie bardzo rozumiem?
no, ma jakis pliczek w .vim/pliczek.vim, ktory doczytuje
dane z okolic $VIM. nie wiem co to.

btw. czy w full version (g)vimow nie dalo by sie dodac +perl
(mam skrypciatko, ktore z tego korzysta). skoro i tak to
ma +postscript, to czemu by nie wiecej? :)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://bonkey.hn.org; {happiness=bike&&unix;}