Apache segfault

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 6 Lis 2001, 16:07:03 CET

On Tue, Nov 06, 2001 at 09:58:28AM +0100, Daniel Mr?z wrote:
> [...]
> test:
>
> [root w is root]# php
> <?php
>         print("Zaraz sie wykrzacze...\n");
>         exit;
> ?>
>
> Zaraz sie wykrzacze...
> php: dl-close.c:158: _dl_close: Assertion `imap->l_type == lt_loaded || imap->l_opencount > 0' failed.
> Aborted
>
> Po wywaleniu modulu imap z php.ini wynik jest inny:
>
> Zaraz sie wykrzacze...
> php: dl-close.c:118: _dl_close: Assertion `new_opencount[0] == 0'

Może się jakieś symbole gryzą w bibliotekach wymaganych przez
poszczególne moduły?
Wszystkie pakiety masz z PLD?
Kiedyś wyszło, że gryzie się mysql z recode - dlatego recode w PLD ma
patcha zmieniającego nazwy niektórych funkcji używanych wewnętrznie
przez recode. IIRC efekty były bardzo podobne.

> Skrypt jest wykonywany bez bledow dopiero po wywaleniu modulu odbc
> i z takimi ustawieniami Apache startuje i dziala z modulem php4.

A odbc albo imap działają jako jedyny moduł?
Jeżeli tak, to trzeba ustalić, które pary modułów się gryzą, i wtedy
szukać konfliktów w bibliotekach.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/