myphpadmin

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 7 Lis 2001, 12:52:49 CET

On Wed, 7 Nov 2001, FastViper wrote:

> apache-mod_python - Zbudowałem z CVS i działa ładnie i bez żadnych
> problemów. Dopisany na końcu listy modułów nie powoduje błędów.
> IMHO pakiet jest gotowy..

Ja dorzucę jeszcze yacas, to co jest na ftp woła libgmp.so.2, którego
nota bene już dawno nie ma, a w dodatku w repo jest nowsza wersja -
działająca bez zarzutu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)