teTeX

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 7 Lis 2001, 16:21:16 CET

On Wed, Nov 07, 2001 at 03:55:18PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak ktoś będzie chciał/preferował konkretną postać
> dokumentacji po to żeby wydrukować książeczkę w twardej okładce to przy
> tej okazji może wygenerować to co mu będzie najwygodniejsze, a to co jest
> instalowane z pakietów powinno w miare możliwości być najmniejsze.
Nie tylko najmniejsze! Istotna jest też funkcjonalność.
Jeżeli jest dostępne PS i PDF (zakładam że PDF sensownie zrobiony ---
z wszystkimi informacjami "nawigacyjnymi"), to zostawienie pierwszego
zmniejszyło by funkcjonalność dokumentacji --- PS nie można
przeszukiwać, nie ma odnośników itp.
Ale gdy jest np. DVI i PS, to zostawiłbym DVI. Mimo że się gożej
przegląda, to jest (teoretycznie) bardziej przenośne i bez problemu
można sobe PS z tego zrobić.

>O kasowaniu postaci źródłowych nawet nie myślałem ale wydzielenie
> tego do osobnego podpakietu miałoby już raczej sens.
Osobny podpakiet z paroma kB źródeł dokumentcji? IMHO bez sensu.

Pozdrowienia,
        Jacek