myphpadmin

Śro, 7 Lis 2001, 17:11:35 CET

On Wed, 7 Nov 2001, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:

> to ja tak bardzo niesmialo: dictd?
> Albo chociaz jakis argument dlaczego nie?

Dwie rzeczy:
- wyrzucenie używania własnego libz (możanby wogóle wywalić katalog libz/
  i dodać tylko linjke ze sprawdzaniem czy libz jest obecne w systemie),
- poprawinie przekazywania CFLAGS, w libmaa skopane brak jest detekkcji
  kompilatora (wstawienie AC_PROG_CC co configure.in załatwi to).

Wydaje mi się że też że regexp jaki jest w dict można zastąpić systemowym.

Dodałem poprawkę na nielinkowanie w libnsl i w takiej postaci na razie to
pójdzie na buildery ale dobrze byłoby poprawić powyższe.