9wm, e3 i Tex

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 7 Lis 2001, 11:20:49 CET

Dnia 06 lis o godzinie 22:23:20 +0100, Witold Filipczyk napisał(a):
> A jeśli chodzi o TeXa to czy nie wartoby wziąć GUSTowną wersję.  Tam
> jest dokumentacja po polsku i chyba lepiej z polskimi literkami
> działa.  Oczywiście TeXa w ogóle jeszcze nie używałem, tak tylko
> zgaduję.

Raczej nie powinno byc problemów z tetexem, nie ma natomiast czegoś
takiego jak GUSTowa wersja TeXa. Może chodzi Ci o TeX Live?
To do dystrybucji chyba ciężko wrzucić... (ale bez problemu można uzywać
"luzem").

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --