/usr/share/vim/vim60

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 7 Lis 2001, 11:11:52 CET

Dnia 06 lis o godzinie 14:26:41 +0000, Daniel 'bonkey' Bauke napisał(a):

> i po kazdej zmianie wersji mam sprawdzac, czy jes all right?
> to nie jest metoda.

--------------
2. Activation                                           *matchit-activate*

You can use this script as a plugin, by copying it to your plugin directory.
See |add-global-plugin| for instructions.  You can also add a line to your
|vimrc| file, such as >
        :source $VIMRUNTIME/macros/matchit.vim
<
Either way, the script should start working the next time you start up Vim.
--------------

Czy to tak, czy przez runtime.

> no, ma jakis pliczek w .vim/pliczek.vim, ktory doczytuje
> dane z okolic $VIM. nie wiem co to.

Zwalczać przyczyny, nie objawy, trzeba się dowiedzieć po co
i wyeliminować powód.
Dopiero gdyby się nie dało wytoczyć $VIMRUNTIME.

> btw. czy w full version (g)vimow nie dalo by sie dodac +perl
> (mam skrypciatko, ktore z tego korzysta). skoro i tak to
> ma +postscript, to czemu by nie wiecej? :)

A o ile powiększa vima +postscript, a o ile +perl? OIP to +perl całkiem
sporo

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --