Jak przygotować ax25-cfg ?

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Czw, 8 Lis 2001, 16:40:38 CET

Witam i od razu pytam - bo juz wstepne mam pliki konfiguracyjne, teraz
jeszcze skrypt zrobie na podstawie /etc/rc.d/init.d/network i w sumie
wsio, tylko teraz, czy te skrypty dolaczyc do ax25-apps czy moze
ax25-tools czy moze zrobic osobnego tar.bz2 w ktorym beda te pliki i
napisze speca o nazwie ax25-cfg i zrobie po prostu paczke z tego ?

Nie wiem jak to ma wygladac wiec prosze o porade :-)

Jeszcze kolejne pytanie - chodzi o zaleznosci, czy ax25-cfg ma byc zalezne
od ax25-apps i tools (to jest calkiem normalne), ale... jakby apps i
toolsy byly zalezne od zainstalowanego wczesniej cfg - to by sie go nie
pomijalo :-)

Czekam na pomoc w rozwiklaniu problemu.

Dj_RzulF