alsa

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 8 Lis 2001, 18:34:55 CET

On Thu, Nov 08, 2001 at 01:35:32PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Alsę to trzeba chyba przebudować za każdym razem jak się przebuduje kernel.
Zgadza się.

> Na płytce którą mam kernel jest w wersji 2.2.19-18 a alsa była dla 2.2.18.
niedopatrzenie. Po to chcemy zrobić PLD-1.0, żeby tekich rzeczy nie
było.

> Dlaczego alsa nie jest budowana z opcją --with-isapnp=yes?
Bo pnp to sprawa kernela lub isapnptools.
Zresztą już chyb awszystkie nowe kernele (co do 2.2.x nie jestem pewien)
mają isapnp w sobie, więc alsa nie musi tego dodawać.

> Co miało na celu w patchu: alsa-driver-opt.patch wycięcie opcji -m486?
Opcje dotyczące architektury są przekazywane przez rpm'a i nie powinny
być wszyste Makefile itp.

> U mnie np. (P75) bez -m486 się alsa nie buduje.
Co najmniej dziwne.

Pokaż:
uname -a
rpm -q glibc-devel gcc