httpd.conf i konfigurac konfigurac

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pią, 9 Lis 2001, 02:37:15 CET

witam

> Znaczy się w takim wypadku trzebaby zmieniać apxs. Niemniej powyższy układ  wydaje
> sie jednak lepszy bo najpierw miałbyś ładowanie modułów, a na końcu  były include.
> Nie weiem jak wygląda kolejność łądowani plików z katalogu  bo to treżż może nmieć
> nacznie. Jezli byłoby to alfabetycznie to moznaby  się posłużyć ogólną maską na pliki
> właczane typu
> /etc/httpd/conf.d/<priority>_<mod_name>.conf albo coś koło tego.

1.
loadmodule/addmodule zachowuje się tak jak pozostałe opcje konfiguracyjne czyli może
wystąpić gdziekolwiek, w httpd.conf i/lub dowolnym pliku dołączanym z niego

2.
kolejność czytania konfiguracji jest najprostsza z możliwych, to znaczy ,,z góry na
dół'' -- httpd.conf od początku, include plik.conf dołącza w danym miejscu zawartość
plik.conf, include katalog/ dołącza wszystkie pliki z katalogu (są czytane zgodnie z ls,
nie ls -U)

3.
jeśli jest
opcja wartość1
opcja wartość2
to opcja ma wartość1

czyli mając include httpd.d/ na końcu httpd.conf nie da się w httpd.d/mój.conf pokryć
czegoś ustawionego (domyślnie?) w httpd.conf

na tej samej zasadzie <ifmodule foo.c></> nie zostanie uwzględnione jeśli loadmodule foo
jest robione ,,niżej''

4.
katalog używany w include katalog/ musi istnieć, ale moze być pusty
pliki w nim są czytane przed przyjęciem http.http więc chmod 000 nie pomaga (;

przem.