urlview z cvsa - nie kompulije sie

Lukasz Jaskolski yascool w telkab.pl
Pią, 9 Lis 2001, 19:29:39 CET

On Fri, Nov 09, 2001 at 02:52:27PM +0100, Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz wrote:

> Ello, wiazlem sie za poprawianie urlview.spec, bo chce sobie sprawdzic
> tin'a jak chodzi a tu rypki - zamienilem %configure na %configure2_13 no i
> wszystko fajnie jakby nie:
>
> checking for regcomp in -lrx... no
> configure: error: you must install GNU librx
>
> w README nic nie pisze gdzie tego szukac :/
>
> Help ?
>
> Dj_RzulF

1) urlview w tinie wg mnie jest tylko kwiatkiem do kożucha
(ale dawno nie używałem tego) - chyba trzeba to wywalić

2) którą wersję urlview kompilujesz?
najnowsza to 0.9 ale source zmienił lokalizację

btw właśnie pracuję nad tym specem (i do tina również)
jak chcesz to mogę udostępnić speca

--
Łukasz Jaskólski:    yascool w telkab.pl

Ta sygnaturka jest tymczasowa, lepszej nie ma z braku czasu, lecz jak wiadomo
powszechnie prowizorka jest najtrwalsza!