sip - generator powiązań Python <-> C++

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Sob, 10 Lis 2001, 00:04:46 CET

Dodałem pakiet SIP. Bardzo proszę o przejrzenie tłumaczenia.. Nie mam
pojęcia o C++ i nie wiem czy poprawinie oddałem sens:

Summary(pl):    Generator powiązań Python'a z bibliotekami klas C++

%description
Generates Python bindings for C++ class libraries from a set of class
specification files. Also includes a runtime support library needed by
all generated bindings.

%description -l pl
Generuje powiązania Python'a z bibliotekami klas C++ ze zbioru plików
ze specyfikacjami klas. Zawiera też bibliotekę potrzebną do uruchomienia
wszystkich wygenerowanych powiązań.

Następnym krokiem będzie dodanie PyQt w wersji dla niekomercyjnego (NC)
qt-2.3.0. Działa to na 2.3.1 (u mnie przynajmniej).

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::