?r?d?a w .zip -- co z tym?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 10 Lis 2001, 11:02:55 CET

On Sat, Nov 10, 2001 at 12:36:08AM +0100, FastViper wrote:
> W sumie już nieważne, ale tak na przyszłość
> %setup -cośtam
Chyba jakoś tak (piszę z pamięci, nie próbowałem):
%setup -T   (albo -D nie pamiętam)
unzip %{SOURCE1}

> BTW: charset=us-ascii ????
Ktoś używa starego mutta z konfigiem do nowego.
Ale twój mail nie lepszy --- brak jakichkolwiek informacji o kodowaniu.
Może daruj sobie tego KMaila.... Kiedyś sam robiłem wsparcie dla róznych
kodowań dla KMail (to chyba było KDE 2.0, albo jeszcze starsze), ale
autor to domyślnie wyłączył twierdząc że to mało ważne, a coś mu tam
psuje... :-(
Jeżeli ty używasz KMail z najnowszego KDE, to bardzo nie dobrze świadczy
o ekipie KDE... i/lub ewentualnie o twojej konfiguracji.

Pozdrowienia,
        Jacek