GnuGadu

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 10 Lis 2001, 14:54:37 CET

On Thu, 8 Nov 2001, Tomasz Witek wrote:
> Czy widzicie cos na przeciw zeby wrzucic wersje 0.2.pre2 ?
> Wiem, to malo (?) uzyteczny program, choc w Polsce ....
>
> Ta wersja działa i nawet dokuje sie gnome :)
> Co prawda nie mozna zmienic tak latwo gdzie sie dokuje
> bo robi to do glownego panelu, ale nie zasmieca teraz ekranu,
> tylko zacheca ikonką :)

Nie mam nic przeciwko.
Od kilku dni testuje to pre właśnie i nie widzę żadnych bugów, które by
przeszkadzały. Są za to usprawnienia.

BTW - przydałoby się w takim razie budować na raz 2 wersje: dock-gnome i
normalną. Tak jak teraz jest robione z gaim'em.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...