PLD-1.0 -- zaczynamy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 10 Lis 2001, 15:52:55 CET

On Thu, 8 Nov 2001, Rober Kurtys wrote:
> icewm -1.0.9 wg SourceForge potrafil sie wykrzaczyc na programach javy
>              co usunieto w 1.0.9-2 (znowu tylko wg tego co napisali :(
> ale i tak proponuje 1.0.9-2 (obiecuje potestowac)

To jest akurat moja działka i  jest już od dawna w repo :

ftp://download.sourceforge.net/pub/sourceforge/icewm/%{name}-%{version}-2.tar.bz2

Tylko, że IMvHO będzie trzeba w stable wyłączyć antialiasing - zrobić to
jako bcond :(
Całość jest po prostu wolniejsza (choć ładniejsza).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...