malutki skrypcik do oszczedzenia pisania (skrot cvs ci -m "`md5sum...)

Sob, 10 Lis 2001, 17:29:07 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz wrote:

> #!/bin/sh
> case $1 in
>    "")
>    echo "Jako parametr programu podaj plik"
>    ;;
>    *)
>    cvs commit -m "`md5sum $1`" $1
>    ;;
> esac
> #EOF
>
>  No, calkiem przyjemny, oszczedza troche pisania przy commitowaniu plików
>  :-)

U mnie mc to jest alias na skopiowanie ~/mc/history. do ~/mc/history i
uruchomienie mc. W ~/mc/history. mam:

[cmdline]
0=rm -f %f; cvs rm %f; cvs ci -m"- outdated." %f
1=cvs add %f; cvs ci -m"`md5sum %f`" %f
2=./adapter.awk %f > %f.; mv %f. %f ; cvs diff -u %f | less

w ten sposób jest chyba nieco prościej o ile ktoś używa mc :)