PLD-1.0 -- zaczynamy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 10 Lis 2001, 17:54:57 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 10 Nov 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]
>
> Hmm .. to jest myśł. Dałoby to możliwość odzyskania 3x1.5GB pod ftp.
> Buildery przeszłyby na ep09. Janek Co Ty na to ?

OK. Mam nadzieje ze ep09 pociagnie 6 builderow.

> Wolałbym ftp zostawić w edu gdzie można mocniej wysycić łącze. Wydaje mię
> się że rozwiazanie pośrednie z przerzuceniem tylko builderów już by
> wystarczyło.

Wlasnie o tym mowie, nawet nie edu tu jest wazne a ICM, ktory ma chyba
najlepsze lacza w Polsce.

M.

PS. Dla tpnet na ep09 jest od dawna mirror i sie naprawde przydaje:)
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-