Build log: glchess.spec (fwd)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 10 Lis 2001, 20:03:33 CET

On Sat, Nov 10, 2001 at 07:14:28PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To co wysłąłem to buildlog z buildera. Nic wiecej nie ma.
Strange. U mnie przed chwilą się zbudowało, a specjalnie przedtem
usunąłem wszystkie -devel i -static, żeby BuildRequires mogły się
popisać. Podejrzewam że problem wynika z tego, że zaraz na początku
budowania pakiet czyści terminal. Jeśli na builderze budowania odbywa
się bez terminala to może być dla niego problemem. Zaraz się temu
przyjrzę.

ATSD to czy ten pakiet wymaga jakichś zewnętrznych programów, aby można
było grać z komputerem? Bo mi się zwyczajnie wiesza przy próbie gry z
komputerem (w obu opcjach). Sam z sobą mogę grać. No i jeszcze jedna
sprawa. Czy ta gra potrafi wykorzystać sprzętowe GL? Bo po włączeniu
odbić koszmarnie się wlecze, jedna klatka co kilka sekund w
przeciwieństwie do kilkuset fps bez odbić.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--