draft - NIE CZYTAJ POPRZEDNIEGO

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 10 Lis 2001, 21:33:26 CET

On 10 Nov 2001 17:52:07 +0100, you wrote:
>oidentd	- 2.0.1		(może 1.x jako inetowa?)
># olać 1.x :)

Hmm imho 1.7.x były najlepsze, nie wiem dlaczego autor tak strasznie
popieprzył potem ten program, ja tam proponuje 1.7.x jako że ma inetd
wsparcie i niczego mu nie brak w porównaniu do najnowszej wersji.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć