BTS: http://ep09.kernel.pl/~pawelk/mbt/src

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 11 Lis 2001, 20:00:03 CET

Witam.
Pod adresem http://ep09.kernel.pl/~pawelk/mbt/src jest dospeny BTS dla
PLD. Uwazam ze ze wzgledu na
1) pilna potrzebe posiadania BTS'a przez PLD
2) jak mi sie wydaje wystarczajacy (przynajmniej na chwile obecna)
   zakres funkcjonalnoci tego BTS'a
moze on juz wejsc do powszechnego uzytku.
Jego zrodla sa dospepne w CVS'ie w module "mbt".

Jakkolwiek duzo zlego[1] mozna by o nim powiedziec do w stosunku do tego
co jest teraz na bugs.pld.org.pl wydaje mi sie on znacznie lepszy.
Tak wiec postuluje
1) przestawienie adresu bugs.pld.org.pl na
   ep09.kernel.pl/~pawelk/mbt/src
2) Rozpoczecie powszechnego uzytku tegoz.

Lista pakietow jest synchronizowna z ftp.pld.org.pl co 4 godziny.
Jak juz bedzie wiadomo co i jak z STABLE to rowniez ja dozuce do listy
dostepnych dystrybucji.

[1] - jest maly blad/feature (wyjasniam to z autorem) links'a > 0.94
      ktory uniemozliwia jego uzycie z nim (ale mi z 0.94pre9-1 dziala)
    - w urlu jest przechowywany pelen kontekst (tzn jego id --
      mniejsza o szczegoly) co powoduje ze nie powinno sie podawac
      zadnych URL'i do tego BTS'a. Jesli komus dostanie sie czyjs URL
      to ma pelen dospe do konta tej osoby w BTS. W szczegolnosci moze
      wlozyc jakies bezsensowne raporty.
    - klikniecie "reload" po utworzeniu biletu lub dopisaniu czegos to
      niego powoduje podwojna akcje.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów