[commit] gretl - program ekonometryczny

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 11 Lis 2001, 22:37:44 CET

---[ co
Program ekonometryczny. Zyskuje uznanie jako prosty zamiennik dla bardzo
drogiego SPSS.

--[ dlaczego
Brakowało mi go w PLD. Przyda się wielu ludziom.

--[ dodatkowe
Łącznie 3 pakiety. Ze względu na słabą znajmość języka skryptowego Makefile
zastosowałem niezbyt ładne obejście i zamiast wygenerować skrypty startowe
po prostu zmieniłem wygenerowane "nieprawidłowo".
Dokładniej:
make install koniecznie chce instalować w /usr zamiast w $RPM_BUILD_ROOT.
Nie umiem go przekonać... Podałem więc ./configure --prefix=$RPM_BUILD_ROOT
Jednyny problem jaki to powoduje, to taki, że skrypty
gretl i gretl-config zawierają nieprawidłowe ścieżki.
Zmieniłem je więc i dodałem zmienione skrypty jako source1.
Wiem, brzydko... jak ktoś wie jak to zrobić inaczej -- helpme ;)

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::