Do poprawki w gretl

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Pon, 12 Lis 2001, 12:49:44 CET

Dnia Pon 12. Listopad 2001 09:08, napisałeś:
> Do pakietu gretl trafia plik /usr/bin/gretl_x11, zależny od GTK+.
> Powinien on trafić do /usr/X11R6/bin, a najlepiej do podpakietu (przez
> niego cały pakiet wymaga Xów, których niektórzy nie mają).

Chwilowo walczę z tym jak wymusić kompilację wersji tekstowej. Gretl
potrafi korzystać z readline, ale configure jakoś nie łyka PLDowskiego..
Gretl z założenia jest pod X11. Ma konkurować z SPSS..

> Przykład w
> lirc.spec. Poza tym pakiet potrzebuje BuildRequires: gtk+-devel.

Fakt, i readline-devel.

> Zauważyłem też, że %configure testuje na obecność gnuplot i latexa.
> Trzeba sprawdzić, do czego są używane i albo dopisać do buildreq (błeee)
> albo wyciąć z configure.in.

gnuplot jest używany do robienia wykresów itp.. latex zapewne do
dokumentacji..

> A poza tym to miejsce gretl-config jest w -devel.

To będzie trudne ;-))

> No, to by było na tyle mojego marudzenia :)

Dzięki Tobie i innym za pomoc..

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::