BTS: http://ep09.kernel.pl/~pawelk/mbt/src

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 12 Lis 2001, 14:44:00 CET

On Mon, 12 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak na razie nie widże przeglądanai bug raportów.

Można, można...

> Po drugie po co wymyślać młotetk skoro można użyć bugzilli ?
> minth też nie jest dobry i tu przyznam rację.

Bugzilla nie jest fajna.
Zresztą... w momencie gdy będziemy chcieli (chcemy) połączyć BTS z mop'em
pozostaje nam albo gruntownie przekopać bugzille albo pisać coś od nowa.
IMHO to drugie jest lepsze...

Zresztą - Tomku, jeżeli postawisz (ty/ktoś) rozsądnie bugzillę to można
dalej rozmawiać. Aktualnie nie mamy nic innego.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...