jeszcze apropos unifikacji ftpdów

Pon, 12 Lis 2001, 15:34:40 CET

Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> Przestańcie się wygłupiać. O.
Oj Janek... znowu wyskakujesz.

> /home ma to do siebie ze jest na ogół duży, /var{/lib,} nie,
> a takie rzeczy jak ftp, www, samba lubią puchnąć.
> Przenoszenie ich gdziekolwiek nie ma sensu z praktycznego punktu widzenia.
Jasne dlatego napisałem wyraźnie doczego dotyczyć ma unifikacja.

Tak w ogóle to /home/daemons/ mi się bardziej podoba niż tak walić
prosto do /home ale to tylko kwestie estetyczne.

Inna z kolei sprawa to różne strony html - części programów, które
lądują w /home/httpd/html/%{name} podczas gdy ładniej było by
coś w okolicy:
/home/(daemons/|)httpd/html/XXX/%{name} (tylko nie wiem co za XXX dać :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr