obecny kernel i ne2k-pci

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Śro, 14 Lis 2001, 17:00:52 CET

On Wed, 14 Nov 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> A może to faktycznie sprawa kompilacji na danym builderze ????(patrz wątek
> o kernelu 2.2.19-26) Aż w końcu zaryzykuję onowny pad serwera i sprawdzę
> ten kernel z innego buildera :-)

to nie builder - moje jajko 2.2.20 budowal dzimi, a potem samo sobie
przebudowalem - jest to samo, z tym ze dla modułów ne oraz ne2k-pci, sam
moduł jest okej, problem się pojawia przy ifconfig eth 192.168.1.1 (czyli
nadaniu IP), to samo jest z ip a a 192.168.1.1 dev eth0, potem
ip link set eth0 up, robi to samo

Dj_RzulF