jeszcze apropos unifikacji ftpdów

Pon, 12 Lis 2001, 17:00:37 CET

Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> AFAIR te pakiety które tak robiły zostały przestawione na %{docdir}.
> Chyba że chodzi ci o takie mrtg?
O takie właśnie mi chodzi (mrtg,demarc,netsaint) - przy czym nie tylko
o lokalizacje fizycznie na dysku ale i lokalizacje urlową mi chodzi.

> (może
> /home/httpd/html/local{,host}/%{name}?)
Może być (tylko i tak nikt tego nie zrobi ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr