mplayer

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 12 Lis 2001, 17:33:16 CET

On Mon, Nov 12, 2001 at 05:05:01PM +0100, Blues wrote:

> To nie jest wina mplayera, ale lirc'a.
> Po prostu pakiet lirc-libs powinien się znaleźć w base.

Taaa... Bo każdy użytkownik mplayera z tego korzysta. Nie prościej
kompilować --without lirc ? O ile co upgrade samodzielna kompilacja
mplayera (builderkiem) nie przeszkadzała mi bardzo, tak teraz apt nadal
jest "zablokowany". Może to tak miało być? Aby użytkownicy np. obejrzeli
poldka czy wucha?

P.S. Czy tło wucha musi być tak niebieskie? ;)))
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846