mplayer a svgalib

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 12 Lis 2001, 19:37:26 CET

Dnia 12 lis o godzinie 18:24:12 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

> Eeee tam, mplayer -vo xv rządzi ;-)

-vo xmga to jest to.

> Ale problem pozostaje -- dla mplayera musiałem sobie doinstalować
> svgaliba. Chyba jedynym rozwiązaniem jest przekonać autora, żeby
> zmodularyzował wyświetlanie. Bo kompilowanie mplayer-vga / mplayer-x11 to
> chyba przegięcie?

Ja tam olewam pakietowanego mplayera, kompiluję prosto ze źródeł,
kopiuję binarkę do ~/bin i juz mam działającego mplayera dokładnie
z takimi opcjami, jakie chcę.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --