BTS: http://ep09.kernel.pl/~pawelk/mbt/src

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 12 Lis 2001, 17:18:43 CET

Dnia Mon, Nov 12, 2001 at 12:09:23AM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jak na razie nie widże przeglądanai bug raportów.

12AM -- jeszcze sie nie polozyles czy dopiero wstales ? ;P

> Po drugie po co wymyślać młotetk skoro można użyć bugzilli ?

dla przyjemnosci tworzenia ?

> minth też nie jest dobry i tu przyznam rację.

> A dlaczego nie jest to synchrizowane z SPECS ?

Zakladam ze to co jest w SPECS a nie ma tego nawet w /test nie buduje
sie, wiec po co ma byc to w BTS'ie skoro wiadomo ze niedziala.
BTW. przydal by sie na ftp katalog w stylu "unfinisched" w ktorym byly by
ladowaly pakiety ktorych nie ma teraz na ftp a ktore daja sie
zbudowac.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów