Linki do manuali -> macros.pld

Pon, 12 Lis 2001, 21:40:45 CET

On Mon, 12 Nov 2001, Witold Filipczyk wrote:

> Zauważyłem, że link do manuala też musi mieć .gz,
> np. man fetchmailconf

Inaczej. dowiązania symboliczne do plików manów powionny być zastępowane
roff .so linkami.
Przez cały czas mam nadziję że kiedyś wejdzie do rpm-a %group co umożliwi
np. (de)komompresję wybranej grupy plików bez przebudowywanai pakietu i
używanie roof-owych .so linków jest iwestycją na taką okazję.

[..]
> Teraz wystarczy umieszczać w specach zwykłe linki bez .gz , np.
> ln -sf fetchmail.1 $RPM_BUILD_ROOT%{_mandir}/man1/fetchmailconf.1

Powinno być:

echo ".so fetchmail.1" > $RPM_BUILD_ROOT%{_mandir}/man1/fetchmailconf.1

jeżeli już.