obecny kernel i ne2k-pci

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 12 Lis 2001, 23:28:14 CET

Witam!

On Mon, 12 Nov 2001 18:50:13 +0100
Lukasz Jaskolski <yascool w telkab.pl> wrote:

> czy ktoś testował obencny kernel 2.2.19-26 (nie smp) z kartą sieciową na
> Realteku 8390 ?
>
> u mnie robi to kernel panic - sprawdzone wiesza się instalator lub
> podczas startu w momencie podnoszenia sieci za pomocą ip
> (można podnieść sieć za pomocą ifconfig i route)
>
> Ja nawet nie wiem gdzie zacząć dłubać...

Nie ma co dłubać, lepiej sprawdzić jajko 2.2.20, może już jest i działa :)
Miałem ten sam problem na RTL8029, pomógł kernel 2.4 (jako instalka) -
potem i tak się instalował kernel 2.2.26 (znowu ten walnięty), więc
podpiąłem dysk do innego kompa i postawiłęm jajko 2.4.7-14, bo 2.4.13-0.2
restartowało mi komputer, dziwne. Na innym znowu chodziło, ale to taki
urok 2.4.x :))

            Pozdrawiam
                  Artur

Seksualna silownia.
Wykorzystaj energie Jin-Jang, by zatrzymac mezczyzne.
http://www.polki.interia.pl/seks/erotyka