Build log: glchess.spec (fwd)

Bartosz Taudul wolf w ae.pl
Wto, 13 Lis 2001, 07:44:21 CET

On Sat, Nov 10, 2001 at 08:38:21PM +0100, FastViper wrote:
> [...]
Nie ma czegoś takiego jak akceleracja dla odbić.

> Albo kod do odbić jest mało efektywny (mało prawdopodobne). Niech ktoś z
> GeForce3 to przetestuje ;-)
Tu nie chodzi o wydajność karty, tylko o wsparcie w sprzęcie dla stencil
buffera. (Który zresztą jest w glchess niepotrzebnie użyty. Wystarczy
narysować jeden czarny kwadrat, który zasłoni to co by wyłaziło spod
szachownicy.)

wolf
--
  Bartek   .  - To nie moja wina, że macie takie dyskietki. Trzeba było
  Taudul   :    kupić podwójnie teflonowane za 2,40, a nie za 80 groszy.