[OT] statyczne linowanie

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Śro, 14 Lis 2001, 10:56:55 CET

Przepraszam za OT, ale na prawdę nie wiem gdzie indziej mógłbym to znaleźć..
Jak zrobić żeby biblioteki były dołączone do binarki, tak, żeby binarka
dała się przenosić na kompy, które nie posiadają tej biblioteki ?
To się chyba nazywa statyczne linkowanie tak ?
Będę wdzięczny za pomoc...

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::