lista pakietów dla PLD-1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 15 Lis 2001, 05:14:14 CET

To jest według mnie ostatnia lista pakietów jakie powinny wejść PLD-1.0
Proszę o komentarze i uwagi. I jeszcze raz uważne przejrzenie wszystkiego,
szczególnie pod kątem problemów z jakimiś
pakietami/nie_budowania_się/konieczności_kernela_2_4.
Wersje pakietów zostały wpisane przy:
- wszyskich pakietach BASE z instalatora,
- pozostałych list instalatora,
- co ważniejszych demonach i aplikacjach,
- innych aplikacjach częściej/przeze_mnie ;) używanych lub wskazanych
  przez kogoś

Pozostałe pakiety, nie mające wpisanej wersji, wejdą w PLD-1.0 pod
warunkiem:
- budowania się
- poprawnego działania (czyt. braku głosów, że nie działa/sprawdzeniu, że
  działa)

Mogłem przeczyć kilka najnowszych zmian - proszę mi to wytykać :)

Po tym można będzie uznać tą listę za obowiązującą i według niej zacząć
tagować do brancha jako PLD_1_0_freez. Chciałbym tego dokonać w niedzielę
albo w poniedziałek, także jeżeli ktoś chce jakieś rzeczy jeszcze zrobić
przed mrożonką proszę się pośpieszyć.

BTS...
Potrzebujemy BTS-a. I proponuję ponownie przekierowanie adresu
bugs.pld.org.pl na system, który stworzył Paweł Kołodziej. Aktualnie nie
mamy nic, a 1>0 .... Jeżeli ktoś ma _namacalną_ inną propozycję w postaci
gotowego do użycia rozwiązania (z możliwością użycia w połączeniu z
mop'em) to proszę bardzo. Gadanie, że "bugzilla jest fajna i możnaby w
niej pogrzebać" nie ma sensu. BTS jest potrzebny _teraz_, a nie za 2
miesiące.

Miejsce na ftp'ie...
Tymczasowo, póki sytuacja na kennym się nie wyklaruje, można skorzystać z
miejsca na ep09. I nadać temu ftp'owi nazwę ftp.pld.net.pl, gdyż taką
domenę posiadamy także na potrzeby PLD. Nie jest to najlepsze może
rozwiązanie (bo rurka jest nie-najlepsza), ale w to może być rozwiązanie
bardzo tymczasowe. Całość może się toczyć własnymi torami, a załatwianie
dysków swoimi.

Lista mailowa...
Została stworzona lista mailowa pld-builder-stable@ z logami z buildera na
ep09. Warunki subskrybcji - jak na wszystkich innych listach
(mail na pld-builder-stable-subscribe w pld.org.pl)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...