obecny kernel i ne2k-pci

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 15 Lis 2001, 07:22:24 CET

[Wednesday, 14 November 2001], Jacek Rzęsista napisał(a):

> A może to faktycznie sprawa kompilacji na danym builderze ????(patrz wątek
> o kernelu 2.2.19-26) Aż w końcu zaryzykuję onowny pad serwera i sprawdzę
> ten kernel z innego buildera :-)
na ftp.perfect.net.pl/pub/linux/PLD-rpms masz budowane przeze mnie rpmy
- 2.2.19 i 2.2.20 robia ten sam numer.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.